Cine sunt eu? – Nichita Stanescu

Cine sunt eu? Care-I locul meu in cosmos?

Fara mine nu se poate, dovada ca sunt.

Fara mine nu s-a putut,

Dovada ca m-am tras din mine insumi

… adica din acel mine care-a fost.

 

Eu sunt cel care nu se poate fara de el.

Eu sunt cel care nu s-a putut fara de el.

Eu sunt cel care a dat marturie

Pentru existenta lui Dumnezeu.

 

Eu sunt cel care a dat marturie

De nonexistenta lui Dumnezeu, pentru ca

Eu l-am facut pe Dumnezeu vizibil.

 

Eu nu sunt nici bun nici rau

Ci sunt, pur si simplu

 

Eu sunt cuvantul “sunt”

Eu sunt urechea care aude cuvantul “sunt”

Eu sunt spiritual care intelege cuvantul “sunt”

 

Eu sunt trupul absurd al lui “sunt”

Si literele lui.

Eu sunt jocul in care exista “sunt”

Si patul lui, in care doarme.

Lasă un răspuns

